tirsdag 5. august 2014

Picnic i Hyde Park

De siste sommerene har vi reist på en storbyferie med mine foreldre, i år som i fjor gikk turen til London. Vi har hatt 5 flotte dager i byen, og utrolig nok har vi hatt sol og godt over 20 varmegrader hele tiden. En av dagene startet vi med picnic i Hyde Park. Det var fint å sitte under de store trærne med utsikt til innsjøen Serpentine. Jeg liker godt de mange parkene i London hvor man kan ta seg en pause fra de travle handlegatene og det yrende folkelivet som preger byen:-)





God tirsdagskveld alle sammen!





3 kommentarer:

  1. Storbytur, jeg elsker storbyer!!!
    Og nettopp nå er jeg også i en, nemlig Barcelona.
    Jeg og Sophia har reist på jentetur.
    Det er fint å dele opplevelser med andre.

    SvarSlett
  2. London er en by jeg kunne tenke meg å besøke.
    Så fint dere har det i parken! :-)

    SvarSlett
  3. Så trivelig! Det er lenge siden jeg var i London. Det er en kjempefin by å besøke. Alltid noe artig å finne på.

    Fortsatt god ferie! Her har bærsesongen begynt. Akkurat nå koker jeg ripsgele.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...