fredag 15. august 2014

Give Away

Da blir det igjen en aldri så liten give away her på bloggen. Det begynner så smått å nærme seg høst, og i den anledning kan det jo være kjekt å strikke noe som kan varme hendene. Du kan derfor vinne denne boken og 2 nøster Dalegarn:-)


Har du lyst til å være med, så gjør du det på følgende måte:

  • Bli følger/være følger av bloggen min og legg den til i bloggrullen din (2 lodd)
  • Link til min give away fra bloggen din, bruk bildet over (2 lodd)
  • Lik bloggen min på facebook, trykk her og deretter på "Liker" knappen (2 lodd)
(Skriv hvor mange lodd du tar)

Jeg trekker en vinner 12. september, lykke til!

Klem Marianne

42 kommentarer:

  1. Lækker giveaway - jeg deltager med 4 lodder. - Er fast læser og har din blog på min blogroll (herframinverdengaer.blogspot.dk) + har liket din FB-side.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  2. Så flott en premie :)
    Jeg tar full pott med lodd (6 stk.) og krysser fingrene.
    Og en god helg til deg.

    SvarSlett
  3. Så flott premie! Den vil jeg gjerne være med og ta lodd på, ja. Jeg følger bloggen din på FB og får dermed to lodd.

    SvarSlett
  4. Ser ut som en flott bok!
    Tar 4 lodd - følger og liker på facebook.

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med! 4 lodd på meg; følger, bloggrull og link på bloggen (jeg er ikke på facebook enda...)
    Ønsker deg ei fin-fin helg! :-)

    SvarSlett
  6. Så deilig strikkeboken, jeg liker. Jeg er veldig gjerne med og ta den minste mengden
    fordi jeg dessverre ikke kan oppfylle Facebook og link. Jeg håper jeg kan gjøre det på et tidspunkt.
    Ha riktig fin helg. Hilsen til deg

    SvarSlett
  7. Hej Marianne!
    Visst vill jag vara med i din utlottning med 4 lotter!
    Hoppas på tur :)
    Ha det bra!
    KRAM Vivan

    SvarSlett
  8. Blir gjerne med på dette lotteriet. Denne flotte boken kunne vært kjekk å ha til en lang høst og vinter :) Jeg tar 4 lodd.
    Ønsker deg en fin helg!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  9. Hei , jeg tar gjerne 2 lodd, veldig flott bok det der :) Hilsen Beth

    SvarSlett
  10. Heihei
    2 lodd på meg
    god helg :)

    SvarSlett
  11. Følger, liker og deler :-) 4 lodd :-)

    SvarSlett
  12. Da ble det full pott på meg :) 6 lodd.
    Følg med for Give away hos meg og de nærmeste dagene :)

    SvarSlett
  13. Hej Marianne! Vilken fin give-away du bjuder på! Jag tar 6 lotter och önskar dig en trevlig avslutning på denna helg, kram från Tina!

    SvarSlett
  14. Da blir det 4 lodd på meg denne gangen. Alltid spennende med Give Away!

    Godt nytt skoleår ønskes av Ingunn

    SvarSlett
  15. Denne har je veldig lyst på så jeg tar full pott med lodd stykker og sier tvi tvi :-)

    SvarSlett
  16. Jeg er med! Tar to lodd :) Fin uke til deg!

    SvarSlett
  17. Nå er det tid for å ta fram strikkepinnene etter en flott sommer .
    Skulle gjerne vært eier av denne boken .
    Trekker 4 lodd..følger og link .

    SvarSlett
  18. Så flott gave. Jeg følger deg, liker på facebook og deler dette i min blogg i morgendagens innlegg. Det blir 6 lodd det.

    SvarSlett
  19. Jag vill gärna va med..men är inte med på Fb..men jag länkar till min blogg..ha en bra dag/Kram.

    SvarSlett
  20. Så spennende! :) Og for en flott gave! :)
    Bloggen din følger jeg, du hadde falt ut av bloggrullen min men nå er du på plass igjen :)
    Og jeg liker deg på facebook, og legger dette i bloggen min. Da blir det 6 lodd på meg :)
    Håper du får en herlig dag :)

    SvarSlett
  21. visst vill jag vara med och det blir fyra lotter för mig.
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett
  22. Åå jeg vil gjerne være med, så fin høst Give Away.
    Følger og link på min blogg, ha en fin kveld.

    SvarSlett
  23. Precis vad jag skulle behöva för att sticka ett par fina pulsvärmare. Jag följer nu via Bloglovin och min blogglista, gillar via FB och länkar med bilden. Så det blir hela 6 lotter. Hoppas på tur i dragningen! :-)

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvarSlett
  24. Då blir det 6 lodd på meg og håper på lykke.

    SvarSlett
  25. Så fin give away, jeg vil gjerne ha 2 lodd :)

    SvarSlett
  26. Så fin Give Away og selvfølgelig vil jeg gerne være med <3
    Det er en fin blog du har og jeg snupper 6 lodder.
    Fortsat god dag.
    knus Birgitte

    SvarSlett
  27. Vilken fin vinst. Jag tar två lotter.

    SvarSlett
  28. Så fin denne ser ut. Jeg tar to lodd, følger blogg og har i bloggrull.

    SvarSlett
  29. Klart en må være med på dette, tar 2 lodd :-)

    SvarSlett
  30. Vill gärna vara med och pröva lyckan, sex lotter till mig :)
    Ha det gott.
    Annika

    SvarSlett
  31. Så spennende :) jeg blir med med 2 lodd

    SvarSlett
  32. Jeg har tatt 6 lodd:) (Er følger fra før, har likt på fb, også har jeg linket til denne siden på min egen blogg:)

    SvarSlett
  33. Jeg tar 4 lodd og satser på at jeg har vinnerlykke!

    SvarSlett
  34. Spennende :) Jeg har 6 lodd og håper som alltid.

    SvarSlett
  35. Åh, så gøy! Jeg er med, tar to lodd :)

    SvarSlett
  36. Tjo og hei! Full pakke og 6 lodd til meg;)

    SvarSlett
  37. Vilken fin utlottning, som jag nästan tänkte missa. Deltar med två lotter :)

    SvarSlett
  38. Slenger meg på jeg også med 2 lodder.
    Klem

    SvarSlett
  39. Hei;)
    Denne hadde nesten gått forbi meg;) Selvfølgelig vil jeg være med. 4 lodd til meg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  40. Hej Marianne, vilka vackra torgvantar, de skulle passa mig perfekt. Jag kan inte sticka och det mönstret var fint.
    Hoppas också på tur.
    Hälsningar/ Eva

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...