fredag 31. januar 2014

En kopp med Løv

En varmende kopp te er deilig, spesielt nå om vinteren. Jeg har nå funnet meg en ny favoritt, nemlig te av merket Løv. Løv organic er fransk, økologisk te i mange ulike smaker. Teen kommer i noen søte metallbokser som finnes i mange ulike farger og smaker. Den lille fuglen på boksen skal symbolisere naturen og viktigheten av å bevare den:-)





Er bloggen din med hos HverdagsBlogger? Hvis ikke, kan du bli med ved å trykke her:-)

God fredagskveld alle sammen!


5 kommentarer:

  1. Det er kjempegod te:) Jeg kjøpte en boks i sølv til jul, smaker krydder og mandler, nam! De har så mange gode og spennende blandinger. Fine som gaver også;)

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Den har jeg hverken sett eller hørt om. Må ha øynene oppe for den jeg da :) Nyt helgen!

    SvarSlett
  3. Så fin boks. Den teen har jeg ikke smakt, men jeg har sett boksene........
    For flere år siden var KUSMI te noe alle skulle ha. Jeg kjøpte flere bokser med ( dyr) te når jeg var i København. Men det var ingen som hadde sagt at den ikke var så god!! Men boksene er såpass fine, at de kan brukes iallefall.
    Utrulig kjekk den pinnen til å trekke teposen i. Genialt.
    Ønsker deg en riktig god helg.
    Her er det ikke varm te, men en kald øl. Det er jo fredag!. Klem

    SvarSlett
  4. Ukjent for meg også, men det er jo en mulighet når jeg er i byen, kanskje. Ikke all verdens utvalg på coopen....

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Jeg har sett boksene - utrolig søte. Kanskje jeg må prøve neste gang jeg kommer over den. Er egentlig en kaffedame - men noen ganger er det te som gjelder her også :))

    God helg til deg!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...