tirsdag 28. januar 2014

Det snør, det snør....

Helgen ble tilbragt på hytta og her var det virkelig nok av snø:-) Vi kjøpte denne hytta for 14 år siden og det har kun vært nødvendig å måke taket en gang tidligere. Nå tok vi ikke sjansen på annet enn å måke og det var litt av en jobb. Det er jo litt moro med alt snøen også, og jeg måtte jo bare prøve å hoppe fra taket:-)






Det er også mer enn nok snø her hjemme, og det ser ut som om det skal fortsette å snø enda noen dager.
Favorittaktiviteten for tiden er derfor snømåking:-)
Oppfordrer dere alle til å ta turen innom min nystartede blogg HverdagsBlogger. Her vil jeg forsøke å samle så mange hverdagsblogger som mulig, håper dere har lyst til å være med:-)

God tirsdag alle sammen!



11 kommentarer:

  1. Det å hoppe fra taket og ned i snøen, er barndomsminner. Der jeg bodde, var det en garage-rekke som vi ungene klatret opp på, for så å hoppe ned i nysnøen.
    Ja, her er det også mye snø, og det bare fortsetter å snø. Kanskje dette er taken for alt det fine været vi har hatt til nå????
    Men vi som bor i Norge , er jo vant med slikt vær. Vi har både vinterdekk og varmt tøy i bakhånd. Verst er det jo for de. Som ikke er vant til det.
    Kos deg med snømåkingen, du. Jeg strikker istedet, jeg. ;)

    SvarSlett
  2. Gøy med snø, men kjedelig å måke!
    Ønsker deg en flott tirsdag!

    SvarSlett
  3. Vilket elegant hopp du vågar dig på. Oj så mycket snö ni har. Idag vräker snön ner hos mig med så det blir till att sotta en del idag.

    Må så gott

    Kram Karin

    SvarSlett
  4. Så vakkre vinterbilder.
    Vakkert med snø. Her i Bergen har vi ikke snø. Og har nesten ikke hatt det.
    Ønsker deg en flott uke

    SvarSlett
  5. Ja her var det masse snø! Det minner meg om hytta vår på Voss. Alltid like spennende å komme opp i påsken og se hvor mye snø det er. Må vi måke oss ned til vedskjulet eller bare fram til døra, hehe;)

    Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag!

    SvarSlett
  6. Ser skønt ud :-) selv om vi har en del sne i DK så kan vi da bare slet ikke være med....hyg dig ;-)

    SvarSlett
  7. Hehehe, ja, der har du arbeid nok, men er jo litt gøy også :) Klem fra Beth

    SvarSlett
  8. Juhu :) Det er gøy å hoppe fra taket! Ikke fullt så gøy å måke det..... Masse snø hos oss også, begynner å lure på hvor jeg skal gjøre av det! I kveld er det faktisk oppholdsvær og ingen vind, det har ikke skjedd de siste 10 dagene, må nytes så lenge det varer :)

    SvarSlett
  9. Det går rykter her i Uvdal om at i Øygardsgrend, der er det mye snø. der! Ja, vi får bare ta det vi får hvor vi enn er. Snømåking er i alle fall god mosjon.

    Ha en fin tirsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  10. Nei her i Bergen har vi ikke snø i det hele tatt. ser flott ut hos deg da. savner snøen jeg.
    Klem

    SvarSlett
  11. Masse arbeid men morskap også :-)
    Vi har bare 3 cm snø, fjellet i nærheten har 5 cm. Og fjellet litt fjernet har 10 - 20 cm snø vi var da - normal er 1,5 m!!!
    Så jeg gleder meg å se fin snø i bilder dine. Ha en herlig fredag og helg. Klem fra Viola

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...