tirsdag 8. juli 2014

Øksfjord

Da har jeg, Espen og yngstedatter Maria tatt turen opp til hytta på fjellet. Det er alltid deilig å være her oppe, selv om været ikke har vært noe særlig å skryte av i dag. Eldstedatter Andrea har reist til Finnmark for å jobbe et par uker. Hun er i Øksfjord i Loppa kommune.Selv har jeg aldri vært lenger nord enn Bodø, man når jeg ser hvor vakkert det kan være i Finnmark får jeg lyst til å ta turen lengre nord. I morgen setter vi kursen mot vest, da står et par dager i vakre Bergen for tur. Bildene under har jeg lånt fra Andrea, de viser vakre Øksfjord i nydelig sommervær:-)




Nyt sommerdagene!



5 kommentarer:

  1. Hei Marianne
    Det er noen superflotte bilder du viser fra Nord Norge. Selv har jeg kun vært så langt opp som Trondheim, var der forrige mnd. Jeg har ikke reist så mye i Norge, men vært på utallige steder ellers i verden. Nå har jeg faktisk lyst til å reise her hjemme også.....
    Fortsatt god ferie. Og lykke til med været når der drar til Bergen .... ;)
    Klem, Sylvia

    SvarSlett
  2. Smukke billeder :-) kan godt forstå du får lyst til at rejse nordpå og nu er der jo en lejlighed til det ;-). Vi har en plan om at rejse fra Stavanger eller Bergen og op gennem jeres smukke land og have god tid til det....kunne vi bare være så heldige med det skønne vejr, som vi er i år....:-) ha en dejlig ferie oppe i hytten:-)

    SvarSlett
  3. Visst er det vakkert i nord! Jeg minnes fjorårets tur med hurtigruta med glede. I dag har jeg vært på Stornatten i Øygardsgrend, og det var en bratt, men flott tur i varmt og godt vær. Det var nummeret før jeg kasta meg i fjorden etterpå, men var så dårlig utstyrt med badetøy. Håper dere får fine dager i Bergen.....

    Fortsatt god sommer fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. Det er utrolig fint i nord. Har vært så langt nord som til Nordkapp. Helgelandskysten og Lofoten kan anbefales. I august skal jeg til Tromsø. Gleder meg veldig.
    Men Bergen er en utrolig flott by så kos deg masse og god ferie til deg og dine!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Fantastisk natur det finns i Norge!
    Bilderna förstärker lusten att åka dit :)
    Ha en fin fortsättning på sommaren!
    Kram Vivan

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...