fredag 21. februar 2014

Strikk med raske pinner

Gyldendal har sendt meg et eksemplar av sin nyeste strikkebok. Boken heter "Strikk med raske pinner" og forfatter er Kristin Wiola Ødegård. Hun jobber hos Tjorven Garn i Oslo og vet godt hvilke modeller kundene etterspør. Boken passer for deg som ønsker å se raske resultater av strikkingen. Her finner du lettstrikkede gensere og andre små og store prosjekter til damer. Flere av modellene kan fint strikkes på en kveld eller to. Boken inneholder også en stor strikkeskole og en flott masketabell som er til hjelp hvis strikkefastheten ikke passer. Jeg likte også veldig godt layouten på denne boken. Den har flotte bilder og tykke, gode sider å bla i.
Her får dere en liten smakebit på innholdet:







Ønsker dere alle en fin fredag! 
Klem Marianne


6 kommentarer:

  1. Det var mye fint i denne boken:)

    SvarSlett
  2. Enig - lækkert layout og meget enkle modeller. Fin strikkebog til begyndere og synes ofte det er svært at hjælpe med at finde den slags.

    SvarSlett
  3. Er dette en helt ny strikkebok? Kanskje den bør kjøpes:) Mye fint!!

    SvarSlett
  4. Åå den burde jeg kjøpe!! Jeg synes alt tar for lang tid fordi jeg har så inmari mye jeg har lyst å strikke;)
    Takk for tipset:)

    SvarSlett
  5. Det holder jeg med deg i, Marianne .
    Da jeg var i Oslo for etpar uker siden, bladde jeg faktisk i denne boka. Og jeg synes det var en grei bok med enkle oppskrifter, for dem som har lyst til å strikke noe til seg selv, men som ikke er godt trenet.
    Jeg hadde så lyst til å kjøpe den, det var noe bildene og lay-outen, som appellerte til meg..........
    Kan anbefales.
    Ønsker deg en riktig fin helg. Selv er jeg strax på vei til jobb......

    SvarSlett
  6. Det er hyggelig å se en ny strikkebok. Stilig. Så fint at du vise dette til oss.
    Ha en herlig søndag. Klem fra Viola

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...