onsdag 5. februar 2014

Gratis bøker

Tilbud om gratis bøker kan være fristende, og jeg er en av de som har meldt meg inn i ulike bokklubber opp igjen årene. For tiden er jeg medlem av to stykker. Den ene er Bokklubben Nye Bøker. Det som er fint med denne er at man får en oppdatering på mye ny, god litteratur. Jeg liker derimot ikke at det kommer en ny hovedbok hver annen uke, det er for ofte synes jeg. Hobbyklubben til Tanum har jeg vært medlem av i flere år. I tillegg til flotte hovedbøker, får man mange andre gode hobbyrelaterte tilbud. Det er lett å søke etter eget interessefelt på medlemssiden, blant annet finnes kategorien garn og strikking.
Nå er Hobbyklubben igang med en ny kampanje. Hvis du trykker på reklamen under, kan du se om denne klubben er noe for deg:-)

 

Er dere medlem i noen bokklubber?







3 kommentarer:

  1. Dessverre jeg kan ikke med, jeg bor ikke i Norge. Jeg håper jeg kan reise snart til Norge... igjen.
    Ja fine bøker er en skatt. Ha en fin ønsdag, Marianne. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  2. Jeg var straks "hooked" på velkomsttilbuddet - indtil jeg læste det med småt. Jeg bor i Danmark og kan således ikke benytte mig at tilbuddet. Ærgeligt.
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...