søndag 4. september 2022

London

I august var vi en tur i London, en fantastisk by som jeg aldri går lei av. Våre to døtre hadde gitt oss konsertbilletter til Coldplay på Wembley i julegave, så da var det bare for mor og far å stille med flybilletter og hotell😊Konserten på et fullsatt Wembley var virkelig en opplevelse for livet, helt magisk!





"London Eye". Tar du en tur med denne får du en fin utsikt over byen. 



"Tower of London" er Londons gamle kongeslott og festning. Her finner man bygninger som spenner over 900 års historie. Tower ble i 1988 tatt inn på UNESCOs verdensarvliste.


I bakgrunnen sees Tower Bridge som ble bygd i 1894.


 En tur innom fine Hyde Park hører alltid med i et Londonbesøk.


Bydelen "Notting Hill" er absolutt verdt et besøk.


"Big Ben" er kallenavnet på den største av klokkene i tårnet på Westminsterpalasset i London.


 

Koselige puber finnes det mange av i London.


Paddington fikk bli med til Norge og er nå et innslag i engelsktimene jeg har i 3. klasse.




God mat og drikke er viktig når man er på tur.


Vi bodde på hotellet Hyde Park Green.

Dette var min 5. tur til London og det blir helt klart flere etter hvert. Det finnes alltid nye spennende steder og bydeler man kan oppleve her.

Har du vært i London?










4 kommentarer:

  1. Så enig med deg. London blir jeg aldri lei av. Fint å se bilder av kjente steder. Så nå ble jeg inspirert til å reise igjen. Så kjekt å kunne benytte Paddington i undervisninga!

    Lykke til med nytt skoleår!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Takk for flotte bilder av London.
    Du hadde en flott tur med dine kjære.
    Og, jeg sa først "Paddington" 1. og 2. :-)))
    p.s. London er med i planen, men har ikke vært det ennå.
    Mange hilsen deg. Viola

    SvarSlett
  3. Thanks for your passion and enthusiasm in writing this blog

    SvarSlett
  4. Hei, jeg heter Nira. Jeg var i et forhold med Anderson i årevis, men han slo opp med meg. Jeg prøvde alt jeg kunne for å få ham tilbake, men det var forgjeves. Jeg ville virkelig ha ham tilbake på grunn av kjærligheten jeg har til ham. Jeg tryglet ham med alt, ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt til venninnen min, og hun foreslo at jeg skulle kontakte en trylleformler som kunne hjelpe meg med å fortrylle for å bringe ham tilbake. Selv om jeg aldri trodde på trollformler, hadde jeg ikke noe annet valg enn å prøve det. Så jeg sendte en e-post til trolldomslederen, og han forsikret meg om at alt ville være bra om tre dager, og at eksen min ville komme tilbake til meg. Overraskende nok skjedde det den andre dagen rundt klokken 16.00. Eksen min ringte meg, ba om unnskyldning for alt og sa at han ville ha meg tilbake fordi han elsket meg så høyt. Jeg ble så glad og gikk tilbake til ham. Vi begynte å leve lykkelig sammen igjen. Jeg lovet alle jeg kjenner som har et forholdsproblem at jeg ville henvise dem til den ene sanne og kraftige trollformleren som hjalp meg med problemet mitt. Hvis du trenger hans hjelp, kan du sende ham en e-post på babawalewiseman01@gmail.com. Han tilbyr ulike typer trylleformler, inkludert kjærlighetsformler, tapte kjærlighetsformler, skilsmisseformler, ekteskapsformler, bindende trylleformler, trolldomsbrudd, forvisning av en kjær fra fortiden, forfremmelsesformler, tilfredsstillelsesformler og kur mot alle sykdommer du lider av. Kontakt ham for en varig løsning på ethvert problem du måtte ha.via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 Viber +2348136951551

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...