torsdag 20. oktober 2016

Lyst på en ny strikke- og heklebok?

Jeg har en fin strikke- og heklebok fra Juritzen forlag som jeg har lyst til å gi bort til en av dere:-)
Den heter Babyprops og er en helt ny bok full av flotte oppskrifter til babyer og litt større barn. Ordet "props" kan forklares som "tilbehør". I boken finner du oppskrifter på luer, bamser, pledd og mye mer. Bakerst i boken får du mange gode fototips til hvordan du kan ta enda bedre barnebilder. 





Vil du være med i trekningen, må du ta lodd og det gjør du slik:

  • Bli følger/være følger av bloggen min (1 lodd)
  • Legg bloggen min i bloggrullen din (1 lodd)
  • Link til min give away fra bloggen din, bruk det øverste bildet (1 lodd)
  • (Skriv hvor mange lodd du tar)
Da håper jeg dere har lyst til å være med:-) 
Jeg trekker en vinner torsdag 17. november. Lykke til!

12 kommentarer:

  1. Klart jeg har lyst på, tar 1 lodd jeg. Hilsen Beth

    SvarSlett
  2. Den boken kan jeg virkelig tenke meg !!
    2 lodd takk ..
    hilsen Anne

    SvarSlett
  3. Ser ut som ei fin bok. 2 lodd på meg. God helg :)

    SvarSlett
  4. Dette har jeg lyst til å være med på. Spennende! Det blir 3 lodd på meg.

    Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Fin bok. Eg vil gjerne vere med.
    Det blir 3 lodd.

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Klart jeg vil være med, er jo så mye lekkert i denne boken :-)
    Tar like gjerne 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  7. Heisann! Denne boka så veldig fin ut. Jeg prøver lykken med 2 lodd og håper jeg er heldig. (Har lagt deg til på bloggrollen min og er blitt følger) :-)
    Mvh Berit

    SvarSlett
  8. Så gøy! Jeg blir gjerne med. Tar to lodd :)

    SvarSlett
  9. Krysser fingrene og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  10. Jeg deltager med 2 lodder.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett
  11. Åååh, den vill jag vinna!
    Skulle passa utmärkt med små plagg som inte tar så lång tid att sticka ;)
    Två lotter, tack!
    KRAM ♥

    SvarSlett
  12. Ja takk, gjerne. :) Flott bok som kan inspirere til gaver.
    Deltar med 2 lodd.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...