torsdag 8. september 2016

Hytteliv på vent

Det har vært lenge stille her på bloggen, men nå kjenner jeg at jeg har lyst og tid til å være litt mer aktiv her igjen:-) Som jeg skrev i forrige innlegg, var vi så uheldige at hytta vår på fjellet brant i januar i år. Hele hytta ble svært røykskadet, så det endte med at alt ble revet. Vi er nå igang med å rydde tomten, før vi etterhvert skal sette opp en ny hytte. Det er mange søknader som skal sendes og mange valg som skal tas. Det finnes mange flotte hytter, så det er ikke så lett å bestemme seg. Enn så lenge holder vi på å sette opp et aldri så lite anneks, slik at vi har mulighet til å få tak over hodet når vi er på tomta. Utsikten over Tunhovdfjorden er i alle fall like fin som før:-)





4 kommentarer:

  1. Nydelig utsikt, lykke til med planlegging og god helg !

    SvarSlett
  2. Så fint å høre at dere skal bygge ny hytte og bli i kommunen. Må si jeg har tenkt på dere når jeg har vært i området ved Tunhovdfjorden. Hyggelig at du har lyst til å blogge igjen også.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Uff ja...trist med hytta, og mye styr med å bygge på nytt. Håper alt går bra. Ellers så var det kjekt å se deg i blogglandet igjen.
    Klemz

    SvarSlett
  4. Spennende. Er innom bloggen selv om jeg ikke er mye aktiv (som så mange andre nå). Det er mye å velge i, ønsker dere lykke til.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...