fredag 1. november 2013

Sokker

Da har også jeg blitt den heldige eier av et eksemplar av boken "Sokker":-) Boken er skrevet av Bitta Mikkelborg, og den har blitt rost opp i skyene av mange strikkeglade. Boken inneholder masse flotte oppskrifter på sokker i alle tykkelser og varianter. Hvis du strikker et par i uken, kommer du gjennom alle oppskriftene på et år. En ting jeg likte spesielt godt med boken, er den nøye strikkeforklaringen i begynnelsen. Er du litt uerfaren på å strikke sokker, er dette til meget god hjelp.
En stor takk til Pax forlag som var så snille å sende boken til meg:-)





Tipper det er en del som benker seg foran tv`n for å se  "Nasjonal strikkekveld" senere i dag, kanskje med strikkeprosjekter fra nettopp denne boken:-)

God helg alle sammen!



6 kommentarer:

  1. Ja, gjett om jeg skal følge med! Jeg har ordna meg med to bundinger i tilfelle jeg blir lei den ene.....
    Dette blir gøy! Så fin bok du har sikra deg! Noe å ønske seg til jul, kanskje?

    God helg og god strikkekveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Vilka otroligt fina sockor och det är bara dom du visar! Jag skall lägga om mina handarbetsreferenser och börja sticka snart! Det är ju så kul!
    Agneta kram

    SvarSlett
  3. Den boka ville jeg ta en titt i hos den lokale bokhandleren, men den var populær.
    Alle bøkene hadde forlatt hyllene før jeg rakk det - får vente på neste ladning :)

    SvarSlett
  4. Tenk at sokker kan være så fint og morsomt! Tror jeg må skaffe meg den boken. Sånne småprosjekter er hyggelig tidsfodriv.
    God helg!

    SvarSlett
  5. Kjempefin bok med fine og litt annleis lestar.

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Så en deilig sokker-strikkebok du har. Masse glede med strikke jeg ønsker deg.
    Og jeg er spennende... hva kommer... kanskje...
    Ha en hyggelig søndagkveld. Hilsen til deg fra Viola.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...