mandag 27. august 2012

Sensommer

August nærmer seg slutten og høsten er rett rundt hjørnet. Helgen har vi tilbrakt på hytta på fjellet. Her var været mildt sagt vekslende med sol, skyer og regnbyger i en salig blanding.

Høststemning
Ut på tur
 
Fottøy for våte dager
På vei hjem fra hytta i går, kjørte vi til Jønndalen for å hente hestene våre hjem fra beite. Her hadde de vært siden slutten av juni, så nå var det koselig å få de hjem igjen:-)
 
Ønsker dere alle en fin, ny uke! Klem Marianne
 

9 kommentarer:

  1. Flotte sensommer/tidlig høst bilder:) Så heldig du er som har hest:) Har selv hatt hest, fikk min første når jeg var 7, og hadde hest helt frem til jeg ble 18:) Ingenting slår en ridetur i skogen:) savner det litt nå merker jeg:( jaja:)
    Ønsker deg en super fin uke:)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  2. I dag fant sola det for godt å skinne på oss, men det er kaldt i lufta så høsten er nok rett rundt hjørnet. Fine hester! De har nok kosa seg i Jønndalen i sommer!

    Ha en fin mandagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Hei Marianne!:)Ja,nå er det sensommer..koselige bilder fra helgen din!Klem herfra!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder fra sensommeren!! Gleder meg til høsten jeg,en fin årstid bare vi ikke regner vekk da!!
    Tuuusen takk for det nydelige skiltet,det henger så fint på kjøkkenveggen,kjempekoselig!!
    Finfin ny uke ønskes deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder.
    Blir godt å få hestene hjem igjen.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder, vennen :) Herlig med en tur på hytta :)
    Og så moro å hente hjem hestene :) De var jo bare så fine :)

    Ha en fin uke, søte vennen :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett
  7. Hei skjønne deg.

    Ååå så koselig å titte inn til deg her.
    Du har så utrolig flotte bilder. En fryd å se på.
    Nydelige hester og. Og kule joggesko under her.

    Og så har du en vakker datter må jeg si. Ligner sikkert på deg... :)
    Så goft å få hestene hjem.

    Ha en fin kveld videre hvor du en er... Klem fra Margareth

    SvarSlett
  8. Det finnes ikke flottere sted enn fjellet på høsten. Jeg håper denne høsten byr på mange fine turer i fjellet :) Nydelige hester!
    Og jeg digger de turkise IJ-støvlene. Mine kjedelige svarte blir veldig anonyme i forhold :)
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  9. Flotte bilder! Selv om sommer'n godt kan vare litt lenger, så er høsten ei fantastisk nydelig tid også - bare den ikke regner bort vel og merke.. Flotte farger i naturen.

    Så stas med hester, godt å få dem hjem igjen vil jeg tro. Tok ridetimer og var med på stell av hest og stall i tenårene, en herlig periode :)

    Gode datteren din med så nydelige blomster til ho mor. Men det var sikkert fordi du fortjener det ;)

    Ha en fin torsdag!
    Eli Kristin

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...