søndag 4. mars 2012

Vinterferie

Da var en flott vinterferieuke over og i morgen er det klart for jobb og skole igjen.
Vi har hatt noen herlige dager på fjellet med strålende vær, rene påskestemningen:)

Utsikt mot Hallingskarvet. Ikke allverdens med snø akkurat, men ok føre i slalombakkene.


Andrea og venninen Runa som vi hadde med oss på tur:)

Har ikke vært så veldig produktiv på håndarbeidsfronten, men jeg holder på å strikke et par pulsvarmere til Maria, resultatet kommer etterhvert:)
Bli gjerne med på min give away med trekning 25. mars!

Ønsker alle en fin søndagskveld!

6 kommentarer:

  1. ...så herlig påskestemning dere har hatt...deilig med ferie, men jobben kaller her også...det er jo snart påskeferie da!
    Ha en koselig kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Så flott at dere har hatt fine dager på slalåmski! Naturskjønne områder dere har feriert i!
    Jeg treger over at snøen har smelta bort og håper på en halvmeter til på fjellet med det første.
    Ønsker deg ei fin arbeidsuke!

    SvarSlett
  3. Godt å få ladet batteriene igjen, ønsekr deg en flott ukestart.
    KLem Tone

    SvarSlett
  4. Så fint ni har det i skidbacken!,, Va kul att du kikade in hos mej. Här hade vi kallt imorse, -17...brrr. men så brukar det va i mars o mitt på dagen då solen är fram så kommer det liet värme. Idag skall jag på lappteknik.. ha en bra vecka!

    SvarSlett
  5. Skikkelig påskestemning hos deg :)) Så rart å se kor lite sne dokker også har. Har meldt meg på gi-borten din nå :)) Ha fine mars-dager!

    SvarSlett
  6. Så deilig! Kjenner at jeg savner påskevær og føre nå.
    Klem =)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...