torsdag 7. november 2013

Lekre masker

"Lekre masker og lekne sting" er en utrolig vakker strikkebok. Boken er full av nydelige fotografier og selvfølgelig inneholder den også masse fine oppskrifter. Forfatter Sidsel J. Høivik har blant annet latt seg inspirere av gamle strikkemønstre som Setesdal og Fana. Jeg var så heldig å få et eksemplar av boken fra Gyldendal Forlag:-) Her kommer en aldri så liten smakebit:







Tenk at det alt er torsdag kveld, nå ser jeg virkelig frem mot en avslappende helg!




9 kommentarer:

  1. En virkelig nydelig bok. Kan stå på min ønskeliste til jul denne her.

    SvarSlett
  2. Disse fine strikkebøkene som utgis er virkelig snadder for oss strikkere, og det går godt an å bla i dem uten å strikke noe også. Å glede seg over noe vakkert er viktig i hverdagen.

    Riktig god helg!
    I morgen skal vi ha gammeldags basar til inntekt for Demensaksjonen. Helselaget arrangerer. Håper det kommer mye golk....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Mye flott å se på i den boka! Takk for titten!
    Ha ei in helg! :-)

    SvarSlett
  4. Oij, her var mykje lekkert !
    Lukke til med strikking :)
    og god helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Det var en lækker bog du viser frem der.
    Den må jeg ind og finde mere om.

    God week-end til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlett
  6. Vilken underbar bok så härliga färger o vackra bilder. Önskar dig en mysig kväll kram Beijan

    SvarSlett
  7. Føler mig helt inspireret, den må jeg lige have på listen.

    SvarSlett
  8. En herlig søndagskveld jeg ønsker. Fantastisk er boken. Deilige mønster.
    Kos deg. Hilsen fra meg.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...